دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه استفاده از دستگاه بوتان مدل سی وی cv424

در این مقاله به شما اموزش داده میشود نحوه استفاده از دستگاه پکیج بوتان مدل سی وی 

 

سیستم ضد یخ زدگی پکیج بوتان مدل سی وی 

 

این سیستم به رسیدن درجه حرارت آب داخل مدار گرمایش به کمتر از 6 درجه سانتیگراد فعال می شود . به این صورت که ضمن فعال شدن پمپ ، در صورت نیاز، مشعل نیز با حداقل شعله روشن می شود و درجه حرارت آب را به سطح ایمن، یعنی 25 درجه سانتیگراد می رساند تا از یخ زدن آب داخل مدارگرمایش جلوگیری نماید. در زمان فعال بودن این سیستم علامت (nf) بر روی نمایشگر دیجیتال ظاهر می گردد .

 

سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه پکیج بوتان سی وی

 

در صورت خاموش ماندن پمپ بیش از 24 ساعت،این سیستم به طور خودکار فعال می شود ، به این صورت که شیر سه طرفه از حالت آب گرم مصرفی به حالت گرمایش تغییر وضعیت داده و پمپ به مدت 30 ثانیه فعال می شود. پس از خاموش شدن پمپ ،شیر سه طرفه به وضعیت اولیه باز می گردد.

 

خاموش کردن موقت دستگاه پکیج بوتان سی وی

 

اگر به مدت کوتاه مثلا تعطیلات اخر هفته از پکیج شوفاژ خود استفاه نمی کنید بهتر است دستگاه را به طور موقت خاموش نمایید. به همین منظور، دسته انتخاب وضعیت را روی وضعیت قطع دستگاه قرار دهید . در این حالت جریان برق به دستگاه وصل و مسیر آب و گاز به سیستم نیز باز است و پکیج شوفاژ به وسیله سیستم های ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه محافظت می گردد 

 

خاموش کردن دستگاه پکیج بوتان مدل سی وی cv

 

اگر به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمی کنید ،آن را به صورت زیر خاموش نمائید :

1- دسته وضعیت را روی وضعیت قطع دستگاه قرار دهید و سپس دو شاخه را از پریز برق بکشید .

2- شیر اصلی گاز و سپس شیر فلکه مسیر های رفت و برگشت رادیاتور ها و آب گرم را ببندید . دقت کنید که پس از خاموش شدن دستگاه ، سیستم ضد یخ و ضد گریپاژ پمپ نیز از کار می افتند ،بنابراین چنانچه در محل استفاده از دستگاه احتمال یخ زدگی وجود دارد،لازم است آب سیستم های گرمایش و آب گرم مصرفی شوفاژ را حتما تخلیه کنید .

 

برا تخلیه آب دستگاه و رادیاتور ها می توانید با کارشناسان بوتان تماس بگیرید 09175956590 - 07138380677

 

چگونه می توان پکیج بوتان را راه اندازی کرد 

 

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی علت روشن نشدن پکیج بوتان مدل اپتیما
مطلب بعدی راه اندازی پکیج شوفاژ ایساتیس وضعیت تابستانه و زمستانه

x