دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

روش بالا آوردن فشار بار پکیج دیواری

برای بالا آوردن فشار بار پکیج در مواقعی که فشار سیستم زیر خط عدد ۱ روی گیج دستگاه باشد

 

 

روش بالا آوردن فشار بار پکیج دیواری


شیر کوچک و آبی رنگی زیر کلیه پکیج های ایران رادیاتور قرار دارد که با چرخاندن آن شیر در خلاف جهت عقربه های ساعت متوجه خواهید شد که عقربه به سمت بالای عدد ۱ حرکت خواهد کرد ( البته به شرطی که فشار آب شهر زیاد باشد در غیر اینصورت باید زمانی که پیک مصرف آب پایین است یعنی ساعات ۱۲ شب به بعد که فشار آب خوب است اینکار را انجام داد) و به محضی که عقربه مانومتر روی خط ۱٫۵ بار رسید در جهت عقربه های ساعت ولوم شیر پرکن پکیج را ببندید
حتما از بسته شدن کامل شیر در پایان کار اطمینان حاصل کنید
توجه : در صورتیکه عقربه بالاتر از ۱٫۵ رفت برای پایین آوردن آن از دو راه میشه استفاده کرد اول اینکه از یکی از رادیاتورها (ترجیحا رادیاتور حوله خشک کن حمام) شیر هواگیری را باز کرده و مقداری آب تخلیه کنید تا درجه روی ۱٫۵ رسیده و سپس ببندید
نکته : در فصل تابستان اگر شیرهای رفت و برگشت رادیاتور که زیر دستگاه قرار دارد بسته باشد با تخلیه آب رادیاتور عقربه اصلا تکان نمیخورد پس قبل از هواگیری یکی از شیرهای رفت و برگشت رادیاتور (معمولا زیر همه پکیج ها ۳ عدد شیر وجود دارد که یکی از آن سه کوچکتر بوده و آن شیر ورودی آب سرد به دستگاه میباشد . آن دو شیر بزرگتر رفت و برگشت رادیاتورها میباشند) را باز کنید
راه دوم جهت تخلیه آب دستگاه و یا به عبارتی پایین آوردن فشار پکیج ایران رادیاتور به این طریق است که ورودی آب سرد به دستگاه را بسته و شیر پرکن پکیج را باز میکنید و یک شیر آبگرم در ساختمان را باز کرده با این کار عمل پر کردن فشار سیستم بلعکس صورت گرفته و آب دستگاه تخلیه خواهد شد
نکته مهم : زمانی که فشار آب شهر کم بوده با روشن کردن پمپ دستگاه در حین باز بودن شیر پرکن گردش پمپ به افزایش فشار کمک زیادی خواهد کرد رفع گریپاژ پمپ در لحظه راه¬اندازی اولیه پکیج یا در هنگامیکه به مدت طولانی پمپ خاموش بوده، بعلت ناخالصی و مواد موجود در آب ممکن است محور پمپ گیریپاژ وحرکت آن متوقف شود. بنابراین لازم است بوسیله پیچ گوشتی محور پمپ را چند دور درجهت فلش (به سمت چپ) به حرکت درآورید .  این کار باعث می¬شود تا محور پمپ خلاص شود و براحتی به گردش درآید.

 

روش بالا آوردن فشار بار پکیج دیواری

 

 ما در کنار شما هستیم  متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی پمپ پکیج دیواری چیست
مطلب بعدی نمایندگی پکیج دیواری دومبدل آلزان در شیراز

x