دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

چرا چراغ پکیج ایران رادیاتور قرمز میشود ؟

چرا چراغ پکیج ایران رادیاتور قرمز میشود ؟

 روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور به معنی ارور یا خطا در پکیج ایران رادیاتور می باشد که  هر کدام از ارور ها یا خطاها دلیل خاص خودش را دارد. پس به بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور می پردازیم

 

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور



نحوه یافتن ارور پکیج ایران رادیاتور و ریست کردن آن
 در مواقعی که ارور بروز میکند شما باید دقت کنید که بجز چراغ قرمز کدام یک از چراغها شروع به چشمک زدن میکند . (در زیر هر چراغ عددی قرار دارد از ۴۰ تا ۸۰ )
به عنوان مثال زمانی که گاز خانه شما قطع باشد و پکیج شروع به کار کند چراغ قرمز پکیج روشن می شود و اعداد ۷۰ و ۸۰ شروع میکند به چشمک زدن  مثال دیگر ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور میباشد که مربوط به مشکلات فن می باشد .همیشه این اعداد را به طور دقیق حفظ کنید و در صورت نیاز بر روی کاغذ بنویسید تا فراموش نکنید . سپس دکمه ریست را فشار دهید تا ارور برطرف شود اگر مجدد خطا  بروز کرد با سرویسکار تماس گرفته و مشکل و ارور را بیان نمایید .  
در بعضی موارد علت ارور رخ داده مربوط به پیش آمدن مشکلی هنگام راه اندازی پکیج است و در این مواقع چراغ قرمز پکیج دیواری ایران رادیاتور روشن می شود، و با فشار دادن دکمه ریست راه اندازی دوباره دستگاه مشکل برطرف خواهد شد. برای بررسی
کد خطای پکیج ایران رادیاتور کلیک کنید

 

 

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور


 
در صورتی که پکیج  با جرقه ضعیف سعی در روشن شدن دارد ولی روشن نمیشود و در عوض چراغ قرمز روشن میشود، اگر مشکل با ریست کردن پیکج حل نشود، باید به دنبال علل دیگر بود.(علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور ) دلیل این مسئله می تواند ضعیف بودن سیم ارت، ضعیف بودن ترانس جرقه زن، از کار افتادن  میله یون  و یا مشکل در سایر کابل های برق باشد.
درپکیج های  آنالوگ در صورتی که روشن شدن چراغ قرمز همراه با روشن شدن چراغ های ۴۰ و ۷۰ و ۸۰ باشد، معمولا ایراد از ترموستات ایمنی ۱۰۵ درجه یا سنسور حد  است. در تمام مراحل کاری پکیج ایران رادیاتور، ترموستات حد مدار آن را کنترل میکند و وظیفه آن کنترل و محافظت از سوختن مبدل اصلی در برابر دما های بالا و گرمای بیش از حد است.
در صورت خرابی ترموستات حد ، دمای مبدل بیش از اندازه بالا رفته و علاوه بر روشن شدن چراق قرمز، ارور ۴۰-۷۰-۸۰ در مدل های آنالوگ و ارور E81 در مدل های دیجیتال ظاهر میشود. در این موارد ریست کردن دستگاه مشکل را حل نمیکند و ترموستات حد باید تعویض شود.

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
  

مطلب قبلی سرویس رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟

x