دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟

جلوگیری کردن رسوب در پکیج رادیاتور

همان‌طور که پیش از این گفتیم، سختی آب و وجود املاح معدنی در آن باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها و مخزن می‌شود.
با توجه به این امر که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است میتوانیم با استفاده از دستگاه تصفیه اب تا حدودی از تشکیل رسوبات جلوگیری کنیم.  هنگام راه‌اندازی پکیج، فیلترهای تصفیه را بر سر راه آب سرد ورودی نصب می‌کنیم تا املاحی که در اب است، وارد دستگاه نشود .

 

چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟



 نحوه سرویس پکیج ایران رادیاتور
اگر پکیج روشن نمی شود ، در این صورت برق دستگاه یا مشعل آن مشک دارد و باید توسط سرویسکار تعمیر شود در صورتی که مشکل از مشعل و دیگ پکیج است دستگاه پکیج و شوفاژ به خوبی گرم نمیشود .
اگر دستگاه شما آب را خیلی گرم نمی کند، در این صورت امکان دارد که مشکل از ترموستات یا پمپ آب باشد
اگر احساس کردید که فشار اب گرم کم شده است ، احتمالا در لوله کشی آب سرد و گرم ایرادی وجود دارد
اگر تهویه ی پکیج مشکل داشته باشد ممکن است بوی بدی از دستگاه احساس کنید.
 نشت یونی در سرویس پکیج ایران رادیاتور
تقریباً همیشه نشت می‌تواند به آسانی ثابت باشد. نشت معمولاً از یکی از سه محل انجام می‌شود – سوپاپ زهکش, لوله‌ها یا مخزن. شیر آب آسان‌ترین راه است. شما می‌توانید آن را سفت کنید و در بیشتر موارد نشت متوقف خواهد شد. اگر نشتی از لوله‌ها بیاید, اتصالات را بررسی کنید و هر کدام را سفت کنید. اگر نشتی ادامه یابد, نشت به احتمال زیاد ناشی از سوراخ یا شکاف در یکی از لوله‌ها به علت خوردگی است. این یک تعمیر نسبتاً آسان است و به خاطر هزینه نسبتاً کم, ارزشش را دارد, حتی اگر بخواهید یک حرفه‌ای استخدام کنید. در نهایت, اگر نشتی از مخزن وارد شود, احتمالاً مخزن باید جایگزین شود. به طور کلی خرید یک محصول جدید بیشتر محتمل است.

 

 جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج رادیاتور


 دمای آب در سرویس پکیج ایران رادیاتور
آب خیلی گرم یا خیلی سرد است. این امر معمولاً ناشی از یک سوپاپ اطمینان فشار است. این دریچه زمانی که آب به فشار معینی برسد, باید عنصر گرمایش گرم‌کن آب را خاموش کند. اگر این دریچه معیوب باشد, به دلیل سرزنش آب داغ واحد می‌تواند خطرناک باشد, به علاوه این واقعیت که واحد می‌تواند به خاطر فشار بالا منفجر شود. اطمینان حاصل کنید که با یک تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.
 چراغ راهنما
اگر نور پایلوت بر روی گرمکن آب شما خاموش شود, مشکل بیش‌ترین احتمال را دارد. آن را از خاک پاک کنید. مشکل همچنین می‌تواند با ترموکوپل باشد. اگر این مورد باشد, هزینه آن زیاد نخواهد بود. اگر دستی داشته باشید, می‌توانید خودتان آن را انجام دهید

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

 

مطلب قبلی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

x