دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

این مشکل احتمالا به دلیل وجود خرابی در سیستم ترموستات پکیج یا حتی خرابی سنسورهای گرمایشی به وجود می آید.

 

علت روشن ماندن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور

 

همچنین در برخی موارد دیده شده علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور با توجه به این خطا در حوزه خرابی سنسور دود و گرفتگی لوله های خروج دود نیز به وجود آمده است.
پکیج های ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال، انواع مختلفی از خطاها را برای رفع مشکل سریع تر پکیج در اختیار کاربران قرار می دهند. این خطاها که در هر مدل از پکیج ها می تواند متفاوت باشد، می توانند سبب بهبود عملکرد پکیج شوند. به گفته 
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور یکی از خطاهای مهمی است که در این نوع محصولات به مرور زمان به وجود می آید و باید آن را رفع کرد.
در اصل هر کدام از این اعداد نشان دهنده یک نوع خطا می باشد که برای تعمیر و رفع ایرادات پکیج بهتر است بخش های مختلف پکیج را به سرعت بررسی کرده و این خطاها را رفع کنید.


ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور چیست؟


در اصل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور تشکیل شده از سه خطای متخلف است که به دلیل کارکرد نزدیک بهم، احتمال بروز در هر بخشی از پکیج را به کاربر اعلام می کند. برای رفع این خطا باید احتمالات مختلف را درنظر بگیرید و از افراد متخصص برای رفع آن استفاده کنید. ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور  در اصل در هنگام بروز مشکل در سیستم برد پکیج می باشد.
زمانی که برد پکیج نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و دستورات مختلف آن نتواند به درستی توسط سایر بخش ها انجام شود. این خطا به وجود می آید. در بسیاری از موارد دیده شده با قطع ناگهانی برق، احتمال نیم سوز شدن و خرابی بخشی از این بردها وجود دارد که می تواند مشکل آفرین باشد.

 

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور شیراز


در بعضی از مواقع نیز زمانی که شما پکیج خود را روشن میکنید، بعد از چند ثانیه که فن تخلیه دود آن شروع به کار می کند، مجدد پکیج خاموش می شود و این روند هر ۱۵ ثانیه اتفاق می افتد. در ۸۰ درصد مواردی که تاکنون در زمینه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور دیده شده است، احتمال خرابی پکیج در بخش برد بوده است و ۲۰ درصد احتمال خرابی در بخش های دیگر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر 09175956590

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 


 

مطلب قبلی قیمت نمایندگی پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی علت خاموش شدن مداوم پکیج بوتان

x