دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

قیمت نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از رقبای اصلی بازار پکیج های گرمایشی در کشور است. در این مقاله به معرفی محصولات این شرکت، شما را با انواع پکیج های دیواری ایران رادیاتور، ویژگی‌ها، ظرفیت‌ها، مدل‌ها، مشخصات فنی و قیمت مناسب آن‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

 

قیمت ایران رادیاتور


سیستم گرمایشی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید برای یک فضای خانه در نظر گرفته شود. با نصب یک پکیج دیواری متناسب با اندازه‌ی خانه و قرار دادن رادیاتورها در محل مناسب بر اساس نقشه، خیالتان از گرم شدن محیط خانه تا اندازه‌ی مناسب و همچنین آب گرم راحت خواهد بود.

یکی از گزینه‌های معروف ایرانی در بازار پکیج ایران رادیاتور است که قیمت مناسب، سادگی عیب ‌یابی و فراوان بودن لوازم و قطعات جانبی آن باعث شده است مردم استقبال زیادی به آن نشان دهند. همچنین هواگیری این پکیج‌ها بسیار ساده است و به‌راحتی در عرض چند دقیقه خودتان آن را انجام دهید.

نمایندگی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور برای خانه‌های کوچک هم پکیج‌های مناسبی با راندمان بالا طراحی کرده است. پکیج دیواری eco22ff-pl یکی از گزینه‌های مناسب برای فضاهای زیر ۷۰ متر است. پکیج ایران رادیاتور 22 هزار می‌تواند آب گرم تا دمای ۶۰ درجه را هم برای شما فراهم کند.
همچنین می‌توانید برای همین متراژ پکیج دیواری l24ff را از سری ال ۲۴ و پکیج دیواری مدل m24ff را از سری m انتخاب کنید. خرید پکیج ایران رادیاتور 28 هزار، مدل l28ff هم می‌توان انتخاب خوبی برای محیط‌های اداری و خانه‌هایی تا متراژ ۱۷۰ متر باشد. اگر برای محیطی با حدود ۲۰۰ متر مساحت به دنبال یک پکیج خوب هستید l36ff یک انتخاب قابل‌توجه است.

در فروشگاه ژابیز، از کارشناسان فروش می توان اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده انواع پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور با گارانتی اصلی، جهت خرید شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای 24 ماه گارانتی و نصب رایگان (تحت شرایط مصوب) هستند.

نمایندگی فروش ایران رادیاتور

 

بهترین پکیج ایران رادیاتور


پکیج ایران رادیاتور به جرات یکی از بهترین پکیج های ایرانی است که می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای پکیج ایران رادیاتور می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

این پکیج می تواند به طور لحظه ای و با فشار مناسب آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین نماید.
نصب این پکیج بسیار آسان و بدون دردسر است.
نصب پکیج توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در سراسر استان است.
پکیج ایران رادیاتور می تواند در مصرف انرژی بسیار کارآمد عمل نماید.
حتی برای خانه ها و فضاهای کوچک نیز مناسب است.
یک پکیج خوب بهترین جایگزین برای موتور خانه ها به منظور تامین آب گرم محسوب می شود.
همچنین پکیج ایران رادیاتور دارای خدمات پس از فروش گسترده و پاسخ گو در سراسر کشور می باشد.

جهت سفارش کالا 09175956590

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی چگونه پکیج را در حالت زمستانه قرار دهیم
مطلب بعدی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

x