دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری  ایران رادیاتور
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری ایران رادیاتور

پس از راه اندازی یک پکیج ایران رادیاتور، ممکن است به هر دلیلی پکیج کار نکند و چراغ قرمز کنار دکمه ریست آن روشن شود. در این مقاله  قصد داریم علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور و کاری که باید انجام دهید را توضیح دهیم.

 

چراغ قرمز پکیج دیواری ایران رادیاتور



چراغ قرمز که در بالای صفحه کنترل مدل آنالوگ قرار دارد و اگر با چشمک زدن چند چراغ آنالوگ یا ظاهر شدن کد خطای مربوطه در صفحه نمایش انواع دیجیتال همراه باشد به معنای وجود ایراد به خصوصی در دستگاه است. برای فهمیدن معنای هر کد خطا و طریقه رفع آن، به مطلب رفع عیب پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید.
در برخی موارد خطای رخ داده مربوط به پیش آمدن مشکلی هنگام راه اندازی پکیج است و در این مواقع چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن میشود، و با فشار دادن دکمه ریست و راه اندازی دوباره دستگاه مشکل برطرف خواهد شد.

 

پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

در صورتی که دستگاه با جرقه ضعیف سعی در روشن شدن دارد ولی روشن نمیشود و در عوض چراغ قرمز روشن میشود، اگر مشکل با ریست کردن پیکج حل نشود، باید به دنبال علل دیگر بود. علت این مشکل میتواند ضعیف بودن سیم ارت، ضعیف بودن ترانس جرقه زن، از کار افتادن نوک الکترود و یا مشکل در سایر کابل های برق باشد.
در مدل آنالوگ در صورتی که روشن شدن چراق قرمز همراه با روشن شدن چراغ های 40 و 70 و 80 باشد، معمولا ایراد از ترموستات حد است. در تمام مراحل کاری پکیج ایران رادیاتور، ترموستات حد مدار آن را کنترل میکند و وظیفه آن کنترل و محافظت از سوختن مبدل اصلی در برابر دما های بالا و گرمای بیش از حد است.
در صورت خرابی این سنسور، دمای مبدل بیش از اندازه بالا رفته و علاوه بر روشن شدن چراق قرمز، ارور 40-70-80 در مدل های آنالوگ و ارور E8 در مدل های دیجیتال ظاهر میشود. در این موارد ریست کردن دستگاه مشکل را حل نمیکند و ترموستات حد باید تعویض شود.

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری در شیراز
مطلب بعدی دکمه ریست پکیج دیوای بوتان

x