دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان

علت اینکه در پکیج شوفاژ دیواری بوتان چراغ قرمز روشن می شود چیست و چگونه می توان مشکل آن را برطرف کرد

 

رنگ قرمز چراغ پکیج بوتان


اگر پکیج خود را روشن کردید و متوجه شدید که پکیج بوتان قادر به انجام درست وظایف خود نیست و با روشن نگه‌داشتن چراغ قرمز در حال هشدار دادن به شما است، باید مشکل را در برد کنترل جست‌وجو کنید. در این حالت امکان سوختن برد کنترل بسیار زیاد است. همچنین چراغ قرمز پکیج بوتان به دلیل اختلال در فن یا عدم تشکیل صحیح شعله و یا ایجاد مشکل در سیستم گرمایشی هم، همواره روشن مانده و به شما اخطار بدهد. در کنار این‌ها اگر دیدید که چراغ قرمز پکیج بوتان شما در حالت چشمک‌زن است، احتمالا فشار پکیج افت کرده یا پکیج جوش آورده است.
 

قرمز شدن چراغ پکیج دیواری

 

قرمز ثابت روشن : در صورت بروز اشکال در عملکرد دستگاه با به کار افتادن یکی از سیستم های کنترلی یا ایمنی نظیر روشن نشدن مشعل یا عدم عملکرد جرقه زن ، فعال شدن کلید ایمنی دودکش و یا کلید ایمنی حداقل فشار آب و یا وجود مشکلی در سنسور مدار گرمایش این چراغ به رنگ قرمز در می اید.قرمز چشمک زن : در این حالت کلید حرارتی محدودکننده دما فعال شده است.


چراغ قرمز پکیج بوتان

 

در نظر داشته باشید که حتی بهترین دستگاه هم نیاز به مراقبت و سرویس سالیانه دارد.

برای حل مشکل قرمز شن چراغ روی پیکج با باز کردن شیر ورودی آب پکیج. برای انجام این کار باید توجه داشته باشید که چون ممکن است هوا در قسمت پمپ پکیج وجود داشته باشد برای حل مشکل می توانید با کارشناس خدمات بوتان تماس بگیرید 

اگر شما قصد خرید پکیج نو دارید و در بین انبوه برندهای بازار و تبلیغات فروشندگان نمی‌دانید کدام برند و کدام مدل پکیج را خریداری کنید پیشنهاد می کنم  با مشاوران ما تماس بگیرید 09175956590

 


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی پر فروش ترین برند های بهتر پکیج دیواری
مطلب بعدی کدام مدل پکیج ایران رادیاتور بهتر است ؟

x