دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

کدام مدل پکیج ایران رادیاتور بهتر است ؟

پکیج ایران رادیاتور یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد که برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، رادیاتور و به  طور کلی سیستم های  گرمایشی‌ استفاده می‌شود. 

 

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور


سوالی که خیلی از افراد در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور با آن مواجعه می شوند این است که کدام مدل پکیج ایران رادیاتور بهتر است، ما در اینجا بهترین نمونه های پکیج ایران رادیاتور را به شما معرفی می کنیم.
اگر به دنبال نمایندگی خرید پکیج ایران رادیاتور در شیرازمی باشید ما به شما گروه تاسیساتی ژابیز را معرفی می کنیم که یکی از بهترین و ارزان ترین نمایندگی های ایران رادیاتور در شیراز می باشد. این نمایندگی علاوه بر مشاوره رایگان می تواند در هنگام نصب و راه اندازی، سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به شما اقدامات لازم برساند.

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور

بهترین ارزان ترین مدل پکیج ایران رادیاتور


در بین تمامی مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اکو – ECO، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل  L، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M و پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل BM از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور در بازار است.

 

پرفروش ترین مدل پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج ایران رادیاتور مدل M24ff


پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل M24ff در دو ظرفیت حرارتی ۲۴ و ۲۸ کیلو وات تولید می شوند. پکیج دیواری ایران رادیاتور M24ff از نوع فن دار و دو مبدله می باشد.  

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-M24ff

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF

این پکیج مناسب هرگونه اب و هوایی می باشد. پکیج دیواری ایران رادیاتور L28FF دارای تجهیزات مدرنی است که باعث خریداران زیادی شده است. این پکیج ایران رادیاتور ۲۸۰۰۰ از گاز شهری استفاده می کند و برای متراژهایی تا ۱۶۰ متر مربع مناسب است. این پکیج مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیکی و از نوع دو مبدله فن دودکش دار است.

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-L28FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

همچنین، پکیج ۳۶۰۰۰ ایران رادیاتور مدل L36FF جزء مجهزترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متزاژ  ۲۱۰ متر مربع مناسب است. این پکیج از نوع دو مدله فن دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، پمپ سیرکولاتور قوی و غیره برخوردار است.

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-L36FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF

پکیج ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور مدل L24FF جزء بهترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متراژ  ۱۲۰ متر مربع مناسب است. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF از نوع دو مدله فن دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی و غیره برخوردار است.

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-L24FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل Eco22FF

پکیج ۲۲۰۰۰ ایران رادیاتور مدل Eco22FF جزء بهترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متراژ  ۱۰۰ متر مربع مناسب است. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل Eco22FF از نوع دو مدله فن دودکش دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم  هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی و غیره برخوردار است.

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-Eco22FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل Eco24FF

پکیج ۲۴۰۰۰ ایران رادیاتور مدل Eco24FF جزء بهترین پکیج های این برند می باشد که برای خانه هایی تا متراژ  ۱۴۰ متر مربع مناسب است. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل Eco24FF از نوع دو مدله فن دودکش دار است که از سیستم بای پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار، سیستم ضد یخ زدگی و غیره برخوردار است.

پکیج-شوفاژ-دیواری-ایران-رادیاتور-مدل-Eco-24-FF

نمایندگی خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز

• گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی فروش و نصب پکیج ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس است.
• خدمات نصب پکیج ایران رادیاتور با سرعت بالا کیفیت عالی انجام می شود.

• شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن، انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور را خریداری و استفاده کنید.

برای استعلام قیمت هر یک از مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور با نمایندگی ژابیز تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ی مشاوره رایگان و راهنمایی شما در زمینه خرید پکیج ایران رادیاتور می باشند.

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در شیراز می باشد که شما می توانید برای خرید محصولات ایران رادیاتور به این مرکز مراجعه یا تماس حاصل فرمایید .
 

مطلب قبلی علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان
مطلب بعدی بهترین پکیج بوتان مدل پرلاپرو

x