دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت کار نکردن دکمه های پکیج دیواری چیست ؟

دکمه های پکیج دیواری کار نمی کند؟


از اتفاقاتی که ممکن است برای پکیج ها به وجود بیاید، از کار افتادن دکمه ها می باشد که این خود باعث بروز مشکلات دیگری در پکیج ها می شود. از نشانه های از کار افتادن کلیدها خاموش و روشن شدن بی موقع پکیج، گرم تر و یا سردتر بودن دما از آنچه ترموستات نمایش می دهد، شنیدن صدای کلیک از ترموستات و یا داغ بودن زیاد آب خروجی می باشد. در هنگام مشاهده این قبیل مشکلات ابتدا کلیدها را بررسی کرده و در صورتی که کار نکرد آن را تعویض نمایید.

 

کار نکردن دکمه های پکیج دیواری 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی شرایط محل نصب پکیج فن دار
مطلب بعدی چگونه می توان پکیج دیواری را در حالت زمستانه قرار داد

x