دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

شرایط محل نصب پکیج فن دار

نصب پکیج فن دار نیز دارای نکات خاصی است که در ذیل به آن اشاره می شود:

 

شرایط نصب پکیج فن دار 


بیشترین طول دودکش پکیج فن دار 4 متر است که به ازای هر زانویی که در دودکش استفاده می شود، یک متر باید از طول دودکش کم شود و به هیچ وجه نباید از دودکش با طول 4 متر بیشتر استفاده شود.
 حداقل طول دودکش پکیج فن دار 80 سانتی متر است. استفاده از دودکش با طول کوچک تر باعث ایجاد چگالش در دودکش می شود.
 دودکش می بایست به صورت مستقیم با هوای آزاد در ارتباط باشد و نباید دودکش دو جداره ی پکیج فن¬دار را به داخل دودکش ساختمان فرستاد. این نکته ای است که باید حتما رعایت شود.
 قدرت فن دستگا ه پکیج فن دار، برای طول دودکش 4 متر طراحی شده است و برای طول دودکش کمتر، باید در جداره خارجی که مخصوص مکش اکسیژن از بیرون است تغییراتی توسط نصاب داده شود.
با وجود نکات گفته شده از پکیج فن دار و بدون فن، پیشنهاد ما این است که اگر شرایط نصب هر دو نوع پکیج را دارید و دستتان برای انتخاب هر دو نوع پکیج باز است، طبق شرایط زیر عمل کنید:
– اگر این امکان را دارید که پکیج را در بیرون از ساختمان مانند تراس یا بالکن نصب کنید، پکیج فن دار تهیه نمایید.
– اگر شرایط نصب در بیرون از ساختمان وجود ندارد و شرایط لازم جهت نصب پکیج بدون فن را دارید، پکیج بدون فن خریداری کنید تا از صدای فن دستگاه در امان باشید و استهلاک و هزینه دستگاه نیز پایین تر باشد.

 

نکات نصب مراحل پکیج فن دار 

 

گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نحوه فعال کردن حالت زمستانه ی پکیج دیواری چگونه انجام می شود
مطلب بعدی علت کار نکردن دکمه های پکیج دیواری چیست ؟

x