دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
قرمز شدن چراغ پکیج دیواری بوتان
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

قرمز شدن چراغ پکیج دیواری بوتان


گروه تاسیساتی ژابیز با استفاده از کادر متخصص و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات مشاوره و تعمیر سرویس انواع پکیج و رادیاتور در تمامی ساعات شبانه روز و در کمترین زمان می باشد.
 

پکیج شوفاژ دیواری بوتان


    علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان


برای فهم عیب پکیج دیواری بوتان هنگام قرمز شدن چراغ، به دفترچه عیب یابی آن یا مطلب خطاهای پکیج بوتان مراجعه کنید زیرا پکیج های بوتان در انواع مختلفی و با نام های متفاوت در بازار عرضه می شوند اما در بسیاری از موارد طبق گفته مشتریان ابتدا چراغ پکیج دیواری بوتان قرمز می شود و سپس دستگاه از کار افتاده و خاموش می شود، علت این امر می تواند قطع اتصال برق، قطع گاز ورودی به پکیج باشد اما اگر دستگاه به طور مداوم خاموش و روشن می شود امکان دارد که برد پکیج دیواری دچار ایراد شده باشد.

 

کد خطای پکیج دیواری بوتان


همانطور که می دانید پکیج های بوتان انواع مختلفی دارند که اگر قصد رفع عیب و تعمیر آنها وجود دارد به دلیل تعریف کد خطاهای مختلف برای هر یک باید به جدول کد خطاهای مخصوص آنها مراجعه کرد، با اینکه ممکن است در بین کد خطاهای مدل های مختلف پکیج دیواری بوتان شباهت نیز وجود داشته باشد اما الزامی است که برای عیب یابی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید یا مراجعه شود.
 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی تفاوت پکیج دیواری دو مبدل و تک مبدل
مطلب بعدی چرا بدنه رادیاتور شوفاژ سرد می شود

x