دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

قطعات پکیج دیواری محل نصب ترموستات پکیج


کاربرد قطعات پکیج و محل نصب آنها

 


پکیج شوفاژ دیواری متشکل از تعداد زیادی قطعات میباشد که هر کدام وظیفه خاص خود را دارد . با ما همراه باشید تا در مورد قطعات پکیج اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید .


ترموستات پکیج دیواری


یکی از اجرای مهم به کار رفته شده در پکیج دیواری ترموستات می باشد که به عنوان کنترل کننده الکتریکی خودکار برای تنظیم دما در فضای بسته در پکیج دیواری به کار می رود. زمانی که دما به نقطه تنظیم برسد، ترموستات مدار برقی دستگاه را قطع می کند و وقتی دما ۳ الی ۵ درجه از نقطه تنظیم پایین تر رود، دوباره مدار را وصل می کند و دستگاه روشن می شود.
ترموستات پکیج دیواری مشتمل بر یک عامل حساس حرارتی که در داخل آبی که باید گرم شود قرار داده می شود و یک شیر یا یک کلید گاز می باشد. عامل حساس حرارتی معمولاً از نوع مبله و لوله با یک شیر سریع عمل کننده می باشد.
در بعضی از انواع میله و لوله که همراه با محفظه فانوسی و دیافراگم می باشند از کنترل کننده تدریجی جریان گاز استفاده می شود. در ترموستات های نوع مبله و لوله نوع تدریجی یا سریع عمل کننده، معمولاً از یک لوله مسی با ضریب انبساط زیاد استفاده می شود و جنس میله معمولاً از آلیاژی که دارای ضریب انبساط بسیار کم می باشد انتخاب می گردد.
حرارتی که لوله در معرض آن قرار می گیرد باعث منبسط شدن لوله شده و در نتیجه میله داخل آن کشیده می شود و یا تحت فشار قرار می گیرد.
سپس وسیله مخصوصی که در ترموستات تعبیه شده است در اثر جمع شدن دمای آب گرم مصرفی را به برد منتقل می کند و باعث خاموش روشن شدن شعله و یا حداکثر و حداقل شدن طول شعله می گردد تا آبگرم مصرفی را به میزان دمای تنظمی آب گرم، گرم کند

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی تنظیم کردن شعله پکیج دیواری
مطلب بعدی محل نصب قطعات پکیج دیواری و سنسور آبگرم مصرفی

x