دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور، به منظور مصارف خانگی و اداری و در ظرفیت های حرارتی مختلف ، متناسب با متراژهای متفاوت در دو سری دیجیتال و آنالوگ تولید می شود.

 

انواع پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال با حرف انگلیسی ( L ) و  دستگاه آنالوگ  با حروف انگلیسی ( M  ) نام گذاری می شوند . دستگاهایی که در نامگذاری با حروف M  ، E  و L و Z شروع می شوند دارای دو مبدل می باشند .  همچنین علامت  FF  در پایان اسامی دال بر فن دار بودن سیستم گرمایشی می باشد .  به عنوان مثال : L36FF   یعنی اینکه دیجیتالی بوده ، فن دار است و دارای دو مبدل می باشد . مدل سری (  L   ) با بهرگیری از یک صفحه نمایشگر دیجیتال، امکان نمایش کدهای خطا(erorr)، جهت عیب یابی آسانتر و اطلاعاتی نظیر میزان درجه حرارت آب و فشار داخلی دستگاه را برای مصرف کننده فراهم میکند. مدل سری  (M  و E   ) مجهز به نمایشگر دیجیتال نبوده و به صورت دستی تنظیم میشود که اطلاعات مورد نیاز مانند فشار و دمای آب روی یک صفحه مدرج و توسط عقربه های این صفحه قابل رویت است . مدلهای M و E یا به عبارتی آنالوگ ازنظر کارکرد ( در ظرفیت های یکسان ) در یک سطح بوده  و فقط  از نظر کیفیت،  بعضی از قطعات  به صورت بسیار جزئی  ، متفاوت می باشند  و مدل M    در بعضی از قطعات با کیفیت تر از مدل E  می باشد.

 

بهترین قیمت پکیج ایران رادیاتور

 

قیمت پکیج ایران رادیاتور دیواری و زمینی براساس ظرفیت حرارتی، مساحت تحت پوشش، میزان مصرف برق، تعداد مبدل مصرفی، متفاوت بوده که شما عزیزان با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید بهترین انتخاب را از میان ده ها مدل پکیج ایران رادیاتور دیواری داشته باشید و می توانید بصورت مشاوره رایگان از طریق تماس با کارشناسان ما انتخابی خوب و با کیفیت داشته باشید.
لازم به ذکر است قیمت کلیه پکیج ایران رادیاتور دیواری و زمینی در این مجموعه به روز بوده به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت می‌باشد.

قیمت نمایندگی پکیج ایران رادیاتور
 

مناسب ترین قیمت پکیج ایران رادیاتور


نمایندگی ایران رادیاتور،  طیف وسیعی از محصولات پکیج دیواری را متناسب با تنوع، کارایی، سلیقه و مساحت واحد اداری یا مسکونی برای  مشتریان محترم عرضه کرده است، که این امر باعث تفاوت قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف شده است. از مزایای این برند  نسبت به موارد مشابه خارجی و داخلی علاوه بر داشتن سطح کیفی بالاتر و بسیار رضایت بخش ، می توان به مناسب بودن و ارزانتر بودن قیمت پکیجهای ایران رادیاتور اشاره کرد .

 

انتخاب ظرفیت پکیج ایران رادیاتور


انتخاب ظرفیت  گرمایشی پکیج های ایران رادیاتور با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت و زیربنای ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود اما به طور کلی پکیج 22000  برای متراژ کمتر از 70 متر،  24000  برای متراژ 70 تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ 130  تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای  180 تا 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (مصوب سال 1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب  دستگاه  در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دودکش دو جداره و دریچه هوای تازه در محل نصب الزامی می باشد .

پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین محصولات گرمایشی بازار ایران به شمار رفته که دارای کیفیت مناسب و بسیار پرطرفدار می باشد.  خرید پکیج‌ ایران‌رادیاتور به واسطه عرضه قطعات و خدماتی که توسط شرکت ارائه شده، این محصول را به یکی از بهترین گزینه های سیستم گرمایشی منازل و ادارات تبدیل کرده است . ایران رادیاتور با بیش از 40 سال سابقه عرضه محصولات گرمایشی یکی از قدیمی ترین و بنام ترین برندهای بازار است.

 

مزایای پکیج ایران رادیاتور


•    تنظیم کردن دما به میزان دلخواه خود
•    استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه
•    نصب و راه اندازی سریع و آسان
•    کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی
•    کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی
•    فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند
…بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و...

 

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی پکیج ایرتورپن Irturpan-نمایندگی بوتان
مطلب بعدی پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال

x