دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی پکیج ایرتورپن Irturpan-نمایندگی بوتان

امروزه وسایلی وجود دارند که کار بخاری و آبگرمکن را به طور همزمان انجام می‌دهند. منظورمان همان پکیج است که در انواع  زمینی و پکیج شوفاژ دیواری به بازار عرضه می‌شود. 

پکیج دیواری ایرتورپن Irturpan Heating package

 

پکیج دیواری ایرتورپن در ظرفیت های۲۴۰۰۰ تا۳۵۰۰۰ در انواع دو مبدل و فن دار، دیجیتال، آنالوگ و... میباشد. پکیج دیواری ایرتورپن در 3 مدل کالورا، کانفئوپریمیکس و پروتیوس عرضه شده اند. پکیج دیواری ایرتورپن قابل نصب در محیط منزل بوده چرا که کیفیت هوای محیط را از بین نمی برند (هوای مورد نیاز احتراق از محیط بیرون تامین شده و دود حاصل از احتراق توسط دودکش به بیرون هدایت می شود.) دستگاه پکیج دیواری ایرتورپن مجهز به سیستم محافظتی بوده تا پیش از بروز مشکل در قسمتی، عملکرد کل سیستم متوقف شده به این ترتیب پکیج دیواری دچار آسیب نمی شود.

پکیج ایرتورپن-نمایندگی بوتان

پکیج-دیواری-ایرتورپن

تمامی مدل های پکیج دیواری ایرتورپن دارای سیستم محافظتی بای پاس ByPass هستند 
سیستم ضد یخ زدگی در پکیج دیواری ایرتورپن بر اساس دمای آب داخل مبدل حرارتی پکیج عمل میکند. بدین صورت که اگر دمای آب از حدی پایین تر بیاید دستگاه اجازه روشن شدن مشعل و افزایش دمای آب داخل پکیج داده تا از یخ زدگی دستگاه جلوگیری شود. (این امکان در صورت اتصال پکیج به سیستم گاز رسانی و تامین برق دستگاه امکان پذیر است).
از امکانات دیگر پکیج ایرتورپن می توان به الکترود آیونایز حفاظت شعله، سیستم محافظتی کاهش ولتاژ سیستم محافظتی افزایش ولتاژ ، سیستم محافظتی افزایش یا کاهش فشار مدار گرمایش ، ترموستات حد ، شیر هواگیری خودکار اشاره کرد.

 

ظرفیت پکیج ایرتورپن

 

جهت محاسبه ظرفیت پکیج ایرتورپن بوتان با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری و سازه و متراژ ساختمان می توان،ظرفیت حرارتی را تعیین نمود.اما به طور سرانگشتی در مناطق معتدل به ازای هر مترمربع از فضای ساختمان (که دارای ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند)می توان ظرفیتی معادل 150 کیلوکالری بر ساعت را جهت تأمین گرمایش و تأمین آبگرم مصرفی در نظر گرفت.
در تمامی مدل های پکیج دیواری ایرتورپن ،استفاده از سختی گیردر مسیر ورودی آب به دستگاه الزامی می باشد،چرا که نصب سختی گیر جهت طول عمر و جلوگیری از رسوب زدایی زود هنگام مبدل های حرارتی پکیج دیواری ایرتورپن امری حیاتی است.
در انتخاب مدل پکیج دیواری ایرتورپن حتی الامکان از مدل های فن دار انتخاب شود.چرا که تأمین هوای احتراق در پکیج دیواری فن دار می تواند ،از فضای خارج محیط گرم شونده تأمین گردد و همچنین گازهای حاصل از احتراق به صورت اجباری و با فشار فن به بیرون هدایت می شوند.

پکیج-ایرتورپن-نمایندگی-یوتان

 

ویژگی های پکیج ایرتورپن

 

مجهز به سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی
✔) مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
✔) سیستم آیونایز حفاظت از شعله
✔) سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
✔) پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌های خودکار پیشگیرانه
✔) سیستم عیب‌یاب الکترونیکی
✔) سیستم ضد یخ زدگی
✔) سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
✔) سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
✔) سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
✔) سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
✔) سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم
✔) سیستم ضدنوسان دمای آب گرم مصرفی
✔) سیستم بای‌پس خودکار
✔) سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
✔) سیستم هواگیری خودکار
✔) با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی دارای راندمان بالا، 92.8 %

نمایندگی فروش پکیج ایرتورپن


علاوه بر پکیج ایرتورپن، برندهای دیگری از پکیج مانند: پکیج دیواری بوتان، پکیج دیواری ایران رادیاتور، و انواع پکیج دیواری ایرانی و خارجی دیگر وجود دارند که شما می‌توانید با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. گروه تاسیساتی ژابیز با بررسی قیمت پکیج و ویژگی‌های آن در انواع برندها همراه شما خواهد بود. علاوه بر آن شما برای خرید حوله خشک کن و خرید رادیاتور و یا هر محصولات گرمایشی و سرمایشی دیگر می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی پکیج بوتان مدل پرلا 24
مطلب بعدی قیمت پکیج ایران رادیاتور

x