دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

معرفی قطعات برای تعمیر پکیج دیواری


پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ  خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. 

 در این مقاله ما قصد داریم شما را اشنا کنیم با قطعات پکیج شوفاز دیواری


معرفی قطعات  برای تعمیر پکیج دیواری


اولین گام برای آموزش تعمیر پکیج معرفی اجزای پکیج هاست. با توجه به اینکه عمده تفاوت انواع مختلف پکیج های دیواری در نحوه عملکرد و ولتاژ آن ها است، شناخت تمامی اجزا و قطعات پکیج ها و نقش هریک از آن ها در سیستم مهم و اساسی به نر می رسد.
 
برد پکیج  :
 
تمامی ورودی ها (Input) و خروجی های (Output) سیستم از طریق برد یا مغز پکیج پردازش و کنترل می شوند. در سیستم آبگرمکن های قدیمی، تنها از یک ترموستات برای پردازش و کنترل استفاده می شد، لیکن در سیستم های مدرن پکیج های دیواری، با توجه به حساسیت و راندمان بالای ارائه شده، از بردهای الکترونیکی استفاده می گردد.
 
وریستور :
 
وریستور به عنوان نوعی مقاومت با مصرف کننده به صورت موازی بسته شده و از قطعات در برابر نواسانات و افزایش ولتاژ محافظت می کند.
 
ترمیستور :
 
ترمیستورها مقاومت هایی حساس به درجه حرارت هستند که در حالت مثبت PTC با افزایش دما مقاومت آن ها افزایش یافته و در حالت منفی NTC کاهش می یابد.
 
شیر سه راهه یا سه طرفه :
 
که تغییر مسیر جریان آب گرم از مدار گرمایش به مدار مصرف را کنترل می نماید.
 
 پمپ سیرکولاسیون :
 
جریان آب گرم به گردش در آمده در مدار گرمایش پکیج ها طبیعتاً دچار افت فشار خواهد شد. پمپ سیرکولاسیون دقیقا به منظور جبران این افت فشار در سیستم تعبیه شده و با استفاده از یک خازن راه اندازه عمل می نماید.
 
 شیر پر کن :
 
همان طور که از نام آن نیز برمی آید، از این شیر به منظور کنترل دبی جریان آب سرد ورودی به پکیج استفاده می گردد .
 
شیر تخلیه :
 
شیرتخلیه در زمان تعمیرات و سرویس به منظور تخلیه آب از مدار گرمایشی پکیج استفاده خواهد کرد.
 
سنسور حرارتی :
 
این سنسور درجه حرارت مبدل و فین های آن را کنترل می کند و در صورتی که دمای لوله ها از میزان مورد نظر بیشتر شود، دیتاها و گزارشات لازم برای خاموش شدن مشعل ارسال می گردد.
 
شیر اطمینان :
 
شیر اطمینان پکیج های دیواری به دما و فشار سنسیتیو بوده و برای بالا رفتن سطح ایمنی سیستم ، در صورت افزایش فشار از حد معین  یا درجه حرارت (فراتر از ۹۹ درجه سانتی گراد)، جریان آب را از مدار خارج می کند. در صورتی که فشار کاری از حد ایده آل آن حدود ۱ نیز پایین تر باشد اجازه عملکرد را به سیستم نمی دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی پکیج دیواری اریستون در شیراز
مطلب بعدی گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور

x