دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج دیواری اریستون در شیراز

در این مقاله قصد داریم شما را اشنا کنیم با پکیج اریستون و انواع محصولات آن 

 

پکیج دیواری آریستون 


شرکت آریستون یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ایندزیت می باشد که در سال 1958 در ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تأسیس گردید.
آریستون همانند ایندزیت در تولید و عرضه لوازم خانگی الکترونیکی با کیفیت بسیار موفق عمل کرد تا جایی که در سال 2000 شرکت Stidol روسیه را خریداری کرد و تنها پس از یک سال دو شرکت انگلیسی GDA و Hotpoint را نیز تحت پوشش خود قرار داد
پکیج های دیواری و آبگرمکن های دیواری آریستون از همان ابتدا، در زمره محصولات مهم این شرکت محسوب می شدند. پکیج دیواری آریستون در دو مدل فن دار و بدون فن و در دو نوع دومبدل و تک مبدل تولید و به بازار عرضه می شود.


معرفی بهترین مدل های پکیج آریستون


یکی از این برند‌ها، که مدل‌های مختلفی از پکیج را تولید می‌کند، برند آریستون است که زیر مجموعه شرکت ایندزیت فعالیت می‌کند. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین مدل پکیج آریستون می‌پردازیم.
•    پکیج آریستون مدل کلاس
•    پکیج آریستون مدل Cares x 24ff
•    پکیج آریستون مدل اجیس (EGIS)
•    پکیج آریستون مدل GENUS PREMIUM EVO
•    پکیج آریستون ۲۴۰۰۰
•    پکیج آریستون ۲۸۰۰۰
•    پکیج آریستون ۳۰۰۰۰

 

پکیج دیواری آریستون


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی راه اندازی مدار پکیج ایران رادیاتور 💓
مطلب بعدی معرفی قطعات برای تعمیر پکیج دیواری

فایل ها برای دانلود

x