دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه فعال کردن حالت زمستانه ی پکیج دیواری چگونه انجام می شود

تبدیل حالت تابستان به زمستان پکیج در این مقاله به زبانی شیوا و ساده شرح داده شده است

 

فعال کردن حالت زمستانه ی پکیج دیواری

 

در روی پکیج معمولا سه ولوم و یک عقربه به همراه یک دکمه وجود دارد.
ولوم سمت راست: وظیفه خاموش و روشن کردن پکیج را به عهده دارد. اگر بر روی صفر باشد خاموش و اگر به روی یک باشد پکیج روشن می باشد.
ولوم وسطی: تنها مسئولیت آن تنظیم دمای آب گرم مصرفی است. و معمولن با یک بار تنظیم شدن دیگر به ان دست نمیزنیم .معمولن توصیه میشود ک این ولوم را روی وسط قرار دهیم . البته این کار به سلیقه شما و مزاج شما بستگی دارد .
ولوم سمت چپ: در صورتی که این ولوم روی صفر قرار داشته باشد به این معنا است که دستگاه روی حالت تابستانه قرار دارد. اما اگر این ولوم را بچرخانیم به حالت زمستانه قرار می گیرد این که شما در کجا این ولوم را قرار می دهید بستگی دارد به اینکه چه دمایی را می خواهید تنظیم نمایید. همیشه سعی کنید این ولوم رادر قسمت ماکزیمم قرار ندهید زیرا به پکیج فشار می آید.

 

حالت زمستانه پکیج دیواری


عقربه: همیشه عقربه را بین یک تا دو قرار دهید. تنظیم این عقربه ها به وسیله شیر پر کن انجام می شود. در اکثر پکیج های دیوار شیر پر کن به صورت یک شیر کوچک آبی رنگ پلاستیکی در زیر دستگاه قرار دارد که به صورت مورب از پکیج بیرون آمده است.
دکمه ریست: این دکمه هنگامی کاربرد دارد که دستگاه ارور بدهد که با فشردن آن ارور به طور موقت رفع می شود.
نکته اول : بهتر است همیشه سعی کنید با ولوم سمت چپی دمای محیط را کنترل کنید و تا جایی که ممکن است به شیر رادیاتور دست نزنید و سعی کنید شیر رادیاتور تا اخر باز کنید .
نکته دوم : نیازی نیست شیر رادیاتور و شیر های رفت و برگشت پکیج در تابستان بسته شود .
نکته سوم : در صورتی که پکیج در محیط بیرون از خانه قرار دارد در مسافرت های زمستانه پکیج را خاموش نکنید بلکه در دمای ملایم تنظیم کنید. و یا اینکه اب درون پکیج را به روشی تخلیه کنید. آن گاه پکیج را خاموش کنید و به سفر بروید.
گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نکاتی پس از خرید پکیج بوتان
مطلب بعدی شرایط محل نصب پکیج فن دار

x