دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج ایران رادیاتور

مبدل یا مونوترمیک ایران رادیاتور (MONOTHERMIC)

 

 

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک ایران رادیاتور (MONOTHERMIC)
در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده می گردد:
1.    مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger)
2.    مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger)
مبدل اصلی در پکیج ایران رادیاتور وظیفه تامین گرمایش رادیاتورها را به عهده دارد، به گونه ای که آب سیستم گرمایش، از طریق این مبدل گرم شده و به رادیاتورها منتقل می شود. اما برای تامین آبگرم مصرفی (بهداشتی)، آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها، از مبدل صفحه ایی عبور می کند و همزمان آبسرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای میگذرد و بر اثر عبور این دو آب از مبدل و عمل انتقال حرارت از آب گرم (مدار گرمایش) به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی ایجاد می شود. با توجه به اینکه در این پکیج ها آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج های تک مبدل اتفاق می افتد.
پکیج تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور (BITHERMIC)
در این نوع پکیج ها از نوعی مبدل تحت عنوان مبدل اصلی دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) استفاده می شود. ساختار این مبدل ها به گونه ای است که آبگرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش را از داخل این مبدل عبور داده و پس از گرم شدن به رادیاتورها می رساند.
برای تامین آبگرم مصرفی، هنگامی که شیر آب باز می شود. پمپ دستگاه که آب سیستم گرمایش را سیرکوله می نماید، متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل می گردد و توسط شعله مشعل پکیج گرم شده و در نهایت به مصرف میرسد؛ دقیقا شبیه به یک آبگرمکن فوری دیواری عمل می کند. در این سیستم کنترل دمای آبگرم مصرفی به دلیل تماس مستقیم با سیال شعله، سخت تر بوده و به همین دلیل دمای آبگرم حین مصرف تا حدودی دچار نوسان می گردد.
یکی دیگر از عواملی که استفاده از این سیستم ها را محدود می سازد، رسوب گذاری زود هنگام آن بدلیل تماس مستقیم با شعله مشعل پکیج می باشد.
•    برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
•    در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.
•    پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
•    در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر

 

 

 پکیج ایران رادیاتور

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات پاسخگویی به موقع ، مشخصات فنی ، خدمات پس از فروش و قیمت های تضمین شده  انواع پکیج دیواری بوتان،ایران رادیاتور در برندهای مختلف با گارانتی اصلی، ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان هموطن ارائه گردیده است.

 گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات :
 خرید فروش  تعمیرات سرویس دهی  پاسخگویی بموقع و پیگیری سریع مشکلات سفار آنلاین انواع محصولات پکیچ رادیاتور با برند های مختلف در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی پکیج ایران رادیاتور در شیراز
مطلب بعدی پکیج های زمینی یا پکیج های دیواری

x