دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

پکیج بوتان مدل پرلا 24

پکیج دیواری بوتان از سری تجهیزات گرمایشی ساختمان می باشد. پکیج های دیواری جهت تأمین گرما و آب گرم مصرفی مورد نیاز ساکنین در واحدهای اداری و منازل مسکونی به دلیل اشغال فضای کم، مصرف بهینه سوخت و انرژی، تامین آب گرم یکنواخت و فوری مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته و جایگزین موتورخانه های قدیمی شده است.

 

پکیج پرلا پرو24 


شرکت بوتان با رعایت استاندارد های ملی و بین المللی و همچنین استفاده از فن آوری های نوین با توجه به نیاز بازار پکیج دیواری هایی با طراحی خاص و قطعات با کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید.

فروش پکیج بوتان پرلاپرو

پکیج پرلا پرو 24 دارای دو مبدل می باشد
در این نوع پکیج دیواری از دو نوع مبدل استفاده می شود ، مبدل اصلی (Gas water heat wxchanger ) و مبدل صفحه ای (Water Heat exchanger) . برای تامین گرمایش ساختمان از مبدل اصلی استفاده می شود . طرز کار پکیج دو مبدله به این صورت است که پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی گرمایش تامین می گردد. در حالت آبگرم مصرفی پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر بهداشتی در مبدل صفحه ای ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند.مبدل ثانویه با قرارگیری آب سرد مصرفی در مجاور آبگرمی که توسط مبدل اصلی ایجاد شده آبگرم مصرفی را تحویل می دهد.

 

پکیج بوتان مدل پرلا پرو


رسوب آب در داخل مبدل اصلی دستگاه پکیج مهمترین علت فرسایش دستگاه پکیج است که در پکیج های دو مبدل به دلیل عدم عبور مستقیم آب سرد ورودی از این مبدل، این میزان رسوب گذاری آب به شدت کاهش می یابد
دارای محفظه احتراق بسته و فن دار با بالاترین راندمان تولید و ارائه می گردد. این پکیج های دیواری دارای دو مبدل حرارتی با کمترین میزان رسوب گیری جهت تأمین آب گرم مصرفی و بهداشتی مورد نیاز ساکنین کاربرد گسترده ای دارد.
پکیج دیواری بوتان مدل پرولا پرو دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار به همرا سیستم آیونایز حفاظت از شعله، همچنین دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و حسگر دمای محیط بیرونی دارا می باشد.
تماس با مدیر فروش : 09175956590
آدرس نمایندگی بوتان : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی ایران رادیاتور شیراز
مطلب بعدی نمایندگی پکیج ایرتورپن Irturpan-نمایندگی بوتان

x