دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چرا پکیج دیواری انفجاری روشن می شود ؟

ما در این مقاله  به بررسی علت انفجاری روشن شدن پکیج دیواری و نحوه برطرف کردن آن به شما آموزش می دهیم پس از بررسی علت های انفجاری روشن شدن پکیج راه حل هایی را پیشنهاد می دهیم که دیگر دیگر دچار این مشکل نشوید.  پس با ما همراه باشید و از آموزش های رایگان ما استفاده کنید. 

 

علت انفجاری روشن شدن پکیج دیواری


زمانی که پکیج شما خاموش شده است و شما اقدام به روشن شدن آن می کنید باید ابتدا شیر آب گرم را باز کرده تا سنسور جریان آب، گاز را باز کند در این حین فندک جرقه خواهد زد تا شعله های گاز روشن شده و نمایان شوند.
حال اگر گاز به علت کند پیش رفتن عملیات جرقه زدن درون محوطه جمع شود پکیج هنگام جرقه زدن صدایی انفجاری و مهیب می دهد.


علت انفجاری روشن شدن پکیج و نحوه برطرف کردن آن


1. خرابی پرشر هوا
علت: پرشور هوای با حساسیت بالا و پاسکال پایین موجب احتراق دستگاه می شود گاهی شما نیاز به تعویض پرشر هوا دستگاه پکیج دارید که باید این عمل را به عهده تعمیرکاران بگذارید .
راه حل:در زمان تعویض پرشر هوا از پرشر هوا مناسب استفاده نمایید.
2. فاصله الکترد جرقه زن
علت: اگر فاصله الکترد جرقه زن از سطح مشعل زیاد باشد فرآیند روشن شدن پکیج دیر اتفاق افتاده و دستگاه دچار انفجاری روشن شدن خواهد شد.
راه حل: فاصله استاندارد بین سطح مشعل و جرقه زن 3.5 میلی متر است که شما می توانید با رعایت این استاندارد موجب جلوگیری از انفجاری روشن پکیج شوید.

 

دلیل انفجاری روشن شدن پکیج 


3. خرابی دودکش پکیج
خرابی دودکش ها از مهمترین علت های انفجاری روشن شدن پکیج ها هستند به تعبیری اگر محصولات احتراق نتوانند به درستی از دودکش خارج شوند و همچنین عدم هوای کافی برای احتراق سبب تغییر در قدرت مکش و دهش
فن شود و یا اگر هنگام نصب دود کش آن را به درستی نصب نکرده باشید تمامی این عوامل سبب انفجاری روشن شدن پکیج خواهند شد.
راه حل: باید ابتدا از باز بودن مسیر خروج دود از دودکش اطمینان حاصل نمایید این کار را می توانید با روشن کردن آتش در کنار دود کش انجام دهید . اگر آتش شعله نگرفت می توانید از نصب صحیح دودکش اطمینان حاصل نمایید
در غیر این صورت نیاز به نصب دوباره دودکش است.
4. خرابی جرقه زن
علت: عوامل زیر می توانند در معیوب شدن جرقه زن تاثیر بسزایی بگذارند در طرف دیگر عیوب شدن جرقه زن یکی از عاملان مهم انفجاری روشن شدن پکیج است.
•    خرابی ترانس جرقه زن
•    امکان اکسید شدن الکترود جرقه زن
•    ضعیف شدن برق
راه حل:هنگام مشاهده این قبل مشکلات باید جرقه زن را تعویض و یون را تمیز و یا تعویض نمایید.
5. تنظیم نبودن شیر گاز
علت: تنظیم نبودن شعله شیر گاز از علت های شایع انفجاری روشن شدن پکیج است .
راه حل: اگر شعله شیر گاز پکیج تنظیم نیست هرچه زود تر اقدام به تنظیم آن نمایید و اگر نیاز به تعمیر دارد به شما توصیه می کنیم آن را تعویض کنید.
6. مسدود بودن سوراخ های مشعل
علت: در بیشتر مواقع گرد و غبار زیادی درون سوراخ های مشعل پکیج های محفظه باز می نشیند و سطح مشعل را مسدود می نماید.
راه حل: با استفاده از یک برس نرم سطح مشعل را هر چند ماه یک بار تمیز نمایید.

 

عیب یابی پکیج بوتان


• شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن انواع مدل های پکیج بوتان ایران رادیاتور را خریداری و استفاده کنید.

برای استعلام قیمت هر یک از مدل های پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور با نمایندگی ژابیز تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ی مشاوره رایگان و راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پکیج های ایرانی و خارجی می باشند.

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی رسمی فروش پکیج بوتان و ایران رادیاتور در شیراز می باشد که شما می توانید برای خرید محصولات بوتان ایران رادیاتور به این مرکز مراجعه یا تماس حاصل فرمایید .

جهت تماس با کارشناس 09175956590
 

مطلب قبلی علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و بوتان
مطلب بعدی کد خطای E01 پکیج بوتان مدل پرلا

x