دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و بوتان

یکی از مشکلات رایج در این زمینه، خاموش شدن پکیج به صورت ناگهانی و یا خاموش شدن مکرر پکیج است که بسیاری اوقات سبب روشن نشدن پکیج نیز می گردد. 

 

 علت خاموش شدن پکیج بوتان ایران رادیاتور


در این مقاله در رابطه با علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، بوتان و سایر برندها و نیز علت خاموش شدن پکیج صحبت خواهیم کرد و راه حل های موجود را بیان می کنیم.
لازم به ذکر است که علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور، بوتان و… هر چه که باشد، در 95% مواقع همان علت روشن نشدن پکیج بوتان، ایران رادیاتور و… نیز است. بنابراین تفاوت چندانی میان دلایل بروز این دو مشکل وجود ندارد!

ممکن است علت خاموش شدن و روشن نشدن پکیج شما ساده باشد، پس با ما همراه باشید تا در صورت امکان خودتان قادر به رفع مشکل باشید. هرچند تاکید می کنیم که اگر تجربه و یا تخصص فنی ندارید و راه حل رفع مشکل شما تخصصی  می باشد، حتما از یک متخصص نمایندگی پکیج بوتان ایران رادیاتور برای تعمیرات پکیج دیواری کمک بگیرید
همچنان مواردی که در رابطه با علت خاموش شدن و روشن نشدن پکیج دیواری مطرح می شوند، کلی بوده و به برند و مدل دستگاه بستگی ندارند. بنابراین این آموزش برای علت خاموش شدن و روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، فرولی، تاچی، و… کاربرد دارد.

 

علت خاموش شدن پکیج  دیواری و روشن نشدن پکیج 


در صورتی که می خواهید علت اینکه چرا پکیج خاموش میشود و یا چرا پکیج روشن نمیشود را بیابید، ابتدا باید بدانید که دستگاه در کدام یک از سه حالت زیر قرار دارد:


علت خاموش شدن ناگهانی پکیج


در حالت اول خاموش شدن ناگهانی پکیج را داریم که در اکثر موارد پس از عیب یابی مشکل، روشن کردن مجدد پکیج مشکلی نداشته و همچنین احتمال تکرار این اتفاق نیز کم است.


علت خاموش شدن مداوم پکیج


در حالت دوم این اتفاق به دفعات تکرار می شود و با خاموش شدن مکرر پکیج رو به رو هستیم. در این مواقع گاهی مشکل دیگری نیز روی می دهد. درواقع عواملی که علت خاموش شدن مکرر پکیج هستند، از روشن شدن شعله پکیج جلوگیری کرده و علت روشن نشدن مشعل پکیج نیز می باشند. بنابراین برای یافتن علت روشن نشدن مشعل پکیج ایران رادیاتور، بوتان و غیره، گاهی لازم است تا به بررسی دلایل خاموش شدن دستگاه بپردازیم.


علت خاموش و روشن شدن مکرر پکیج


در حالت سوم، پس از خاموش شدن مداوم پکیج مشکل روشن شدن دستگاه وجود ندارد. بنابراین مشکل تنها به رفع مواردی که علت خاموش و روشن شدن مداوم پکیج ایران رادیاتور، بوتان و… هستند، محدود می گردد.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناس ما تماس بگیرید 09175956590

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی علت سرد بودن رادیاتور شوفاژ
مطلب بعدی چرا پکیج دیواری انفجاری روشن می شود ؟

x