دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چگونه می توان پکیج دیواری را در حالت زمستانه قرار داد

پکیج‌های گرمایشی دارای تنظیمات مختلفی هستند که آنها را از آبگرمکن متمایز کرده‌است. با توجه به اینکه عملکرد پکیج گرمایشی شامل گرم کردن آب و گرم کردن رادیاتورها و سیستم گرمایش از کف می‌شود، پس باید بدانید که این دستگاه چند حالت دارد.

 

قرار دادن پکیج در حالت زمستانه

 


پکیج دیواری دارای دو حالت تابستانه و زمستانه است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و با توجه به فصل و شرایط آب و هوایی که در آن هستید، باید این دستگاه را تنظیم کنید.

 

حالت زمستانه پکیج گرمایشی چه ویژگی‌هایی دارد؟


در حالت زمستانه پکیج گرمایشی، علاوه بر ویژگی گرم کردن آب، باید رادیاتورها و سیستم گرمایش از کف هم گرم شوند. این به معنای روشن بودن مداوم مشعل اصلی است. با وجود این حالت، گرما به تمام بخش‌های خانه به صورت کاملا یکنواخت منتقل خواهد شد. پکیج، در دسته لوازم گرمایشی کم خطر و یا حتی بی‌خطر قرار دارد.
سیستم عملکرد پکیج در حالت زمستانه به این صورت است که، هر زمان شما آب گرم را باز می‌کنید، رادیاتورها از انرژی ذخیره شده گرمایی استفاده می‌کند. در نتیجه آب گرم با فشار خوب در اختیار شما خواهد بود. اما به محض اینکه آب گرم را ببندید، پکیج شروع به گرم کردن آب رادیاتورها می‌کند. 

 

حالت زمستانه پکیج دیواری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی علت کار نکردن دکمه های پکیج دیواری چیست ؟
مطلب بعدی تعمیر پکیج های ایران رادیاتور

x