دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

چگونه می توان پکیج شوفاژ مناسب با بهترین قیمت را انتخاب کرد ؟

ظرفیت حرارتی پکیج دیواری


یکی از مواردی که در قیمت پکیج تاثیرگذار است، ظرفیت پکیج است که هر اندازه ظرفیت پکیج بالا رود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. پکیج ها بسته به نیاز مشتریان، در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند تا هر یک از مشتریان با توجه به متراژ منزل خود و میزان آب گرم مصرفی، مدل مورد نیاز خود را انتخاب کند. در این زمینه و برای انتخاب بهتر مدل مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.


راهنمایی بیشتر در مورد ظرفیت حرارتی پکیج دیواری :


برای آپارتمان های تا متراژ 120 متر مربع معمولا از پکیج های با ظرفیت 24 هزار کیلوکالری استفاده می کنند. البته پکیج با ظرفیت 22 هزار نیز وجود دارد که از این پکیج دیواری هم می توان تا متراژ 110 متر مربع استفاده کرد. پس بیشترین مورد مصرف در پکیج ها مربوط به ظرفیت های 24 هزار و 22 هزار می باشد. برای متراژهای بالاتر از 120 متر مربع تا متراژ 180 متر از پکیج با ظرفیت 28 هزار استفاده می شود و برای متراژ بالاتر از 180 متر و کمتر از 270 متر از پکیج با ظرفیت 35 هزار استفاده میشود. پس درهنگام خرید پکیج شوفاز به متراژ واحد مسکونی خود توجه نمایید و آن را با کارشناس ما در میان بگذارید . و برای ظرفیت های بالا معمولا از پکیج زمینی استفاده میشود. اگر متراژ واحد شما کم است و مصرف آب گرم شما در حد معمول است نیازی به خرید پکیج زمینی ندارید و از میان مدل های پکیج دیواری، انتخاب خود را انجام دهید.

 

تماس با کارشناسان 77-07138380670


مقایسه ظرفیت حرارتی پکیج بوتان و ایران رادیاتور


هر دو برند ایران رادیاتور و بوتان، تولیدات خود را در ظرفیت های مختلف برای نیازهای متنوع مردم تولید می کنند. شرکت ایران رادیاتور، از ظرفیت 22 هزار پکیج های تولیدی خود را به بازار عرضه می نماید. شرکت بوتان نیز به همین منوال، پکیج های خود را از ظرفیت 22 هزار تولید می نماید.بازه تولید این دو شرکت، اکثریت نیازهای مشتریان را شامل می شود. ظرفیت حرارتی مشخص نمی کند پکیج ایران رادیاتور بهتره یا بوتان. چیزی که هنگام مقایسه در هنگام خرید باید بدانید این است که ابتدا ظرفیت مورد نیاز منزل خود را مشخص کنید، سپس به مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور با ظرفیت های یکسان بپردازید

 

انتخاب بهترین پکیج شوفاژ دیواری

 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی راهنمای کلی بر طرف شدن مشکل علت گرم نشدن آب پکیج دیواری
مطلب بعدی نحوه کارکرد پکیج های فن دار و بدون فن

x