دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

کد خطای پکیج ایران رادیاتور سری B

    خطاهای پکیج ایران رادیاتور چیست؟


   خطاهای پکیج ایران رادیاتور سری B



زمانی‌که شما پکیج دیواری را برای سیستم گرمایشی خود انتخاب می‌کنید، حتماً باید از خطاهای پکیج  اطلاعات کامل و جامعی داشته‌باشید تا در صورت بروز آن‌ها بدانید مشکل از کجاست. 

 ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا کنیم. به‌ قولی می‌توان این‌ گونه گفت که شما با آگاهی از خطاهای پکیج ایران رادیاتور با زبان و گویش پکیج دیواری‌تان آشنا می‌شوید! 

    برای عیب‌یابی کدهای خطا پکیج‌های ایران رادیاتور باید بگوییم پکیج‌ها به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. برای تعمیر و عیب‌یابی هرکدام از این دو مدل باید با زبان آن‌ها که همان کدهای خطایی است، آشنا بود تا بتوان به‌ راحتی مشکل را متوجه شد. در این قسمت قصد داریم، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور را توضیح دهیم:
    خطاهای پکیج ایران رادیاتور سری B
سری B پکیج ایران رادیاتور تک مبدله گرمایشی هستند و هزینه نهایی را برای خرید دستگاه کاهش می‌دهند. مدل‌های تک مبدل، با توجه به وجود یک پمپ استهلاک کمتری نیز دارند.
دستگاه پکیج این مدل بدون فن بوده و بنابراین در حین کار تولید صدای بسیار کمتری می‌کند و گرمایش اسمی دستگاه ۲۴۰۰ کیلوکالری است.
از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آّب، سیستم ضد‌یخ‌زدگی، راندمان حرارتی بالا، دارای پرشر سوییچ هوا برای جلوگیری از انسداد لوله‌ها، تنظیم خودکار جریان گاز و هواگیری خودکار اشاره کرد.

 

خطاهای پکیج ایران رادیاتور سری B


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

x