دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

بهترین ارزان ترین پکیج شوفاژ دیواری

شرکت بوتان با اتکا به تجربه و علم مدیران و نیروهای متخصص گروه صنعتی خود و به هدف خدمت رسانی بیشتر به هموطنان ایرانی، سبد کالایی خود را افزایش داده و پکیج دیواری با نام تجاری بی تا تولید و روانه بازار رقابت می کنند. این محصولات مجهز به جدیدترین تکنولوژی های لازم بوده و قعطات بکار رفته در آنها همگی از بهترین و معتبرترین برندهای موجود تهیه و ساخته شده اند

در حال حاضر یکی از اقتصادی ترین مدل های پکیج در بازار میتوان به پکیج دیواری بی تا با ظرفیت حرارت دهی 22 و 24 اشاره نمود،که هر دو از سطح کیفیت بسیار مطلوبی برخودار بوده و به جهت تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و همچنین آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت به دلیل دارا بودن تنوع و گستردگی محصولات و همچنین قیمت مقرون به صرفه در لیست پرفروش ترین و ارزانترین پکیج دیواری قرار گرفته است.

ظرفیت حرارت دهی 22 کیلووات برای فضاهایی تا حداکثر 100 متر و پکیج دیواری بی تا 24 هزار در واحدهایی با متراژ حداکثر 130 متر کاربرد موثری دارند. این دو مدل از ارزانترین پکیج دیواری بی تا از دو مبدل حرارتی به جهت گرم کردن آب ورودی به دستگاه بهره می برد همچنین در مدل بی تا 22 به جهت نیاز بازار در دو مدل فن دار و بدون فن مورد استفاده در تمامی فضاها بدون محدودیت با قابلیت راندمان و بازدهی 87 درصدی تولید و ارائه می نماید.


محدود کننده جریان آب مصرفی پکیج شوفاژ دیواری


این قطعه در مسیر ورودی آب مصرفی ( معمولا در خروجی فلوسوییچ یا وروی مبدل ) نصب می گردد،از دبی بیش از حد آب در مبدل جلوگیری نموده تا امکان جذب حرارت کافی به آب مصرفی فراهم گردد.
وجود این قطعه در فشار یا برودت زیاد آب ورودی به دستگاه حائز اهمیت است


 شیر سه راهه پکیج دیواری


کیت شیرسه راهه و شیر موتوری پکیج
این قطعه فقط در پکیج های دو مبدل پیش بینی شده و وظیفه دارد آب گرم شده در مبدل اصلی را به سمت رادیاتورها ( به منظور گرمایش ) و یا به سمت مبدل ثانویه ( برای انتقال حرارت به آب مصرفی ) هدایت نماید.
نحوه عملکرد از آن جایی که هیچ یک از دونوع دستگاه تک مبدل و دو مبدل،آب مصرفی و گرمایشی را به طور همزمان تامین نمی کند،لذا در زمان استفاده فقط یکی از این دو مدار می تواند فعال باشد.بدین صورت که :
در دستگاه دو مبدل با ارسال گزارش فلوسوییچ به برد کنترل مبنی بر تقاضای آب گرم مصرفی،برد کنترل با ارسال برق ( v220 ) به دو تا از ترمینال های موتور شیر سه راهه باعث حرکت دریچه آن و در نتیجه باز شدن مسیر مبدل ثانویه و بسته شدن مسیر رادیاتورها می گردد و آب گرم گرمایشی ازاین مبدل عبورکرده و به سیکل برگشت باز می گردد.در این حالت آب مدار مصرفی نیز در مبدل ثانویه از مجاورت آب گرمایشی( ولی در کانال های مجزا )عبور کرده و گرمای آن را جذب می کند.
با بسته شدن شیر مصرف و غیرفعال شدن فلوسوییچ،عکس مراحل قبل تکرار شده و در نتیجه مسیر مبدل ثانویه مسدود و جریان آب گرمایش به سمت رادیاتورها ادامه می یابد.
این قطعه می تواند در مسیر رفت یا برگشت مدار گرمایش قرار گیرد .


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین پکیج رادیاتور شوفاژ در شیراز
مطلب بعدی انواع قطعات پکیج شوفاژ دیواری

x